Przeskocz do treści

Projekt Edukacyjny Emocja – EMPATIA

Uczniowie klasy III w czasie nauczania zdalnego zakończyli realizację w ramach innowacji - IV modułu międzynarodowego projektu edukacyjnego Emocja. Podczas zajęć uczniowie zaznajomili się ze znaczeniem słowa
„empatia”. Wysłuchali opowiadania „Pluszowy tygrysek" i rozmawiali na temat jego treści. Rysowali odczuwane emocje, odgadywali zagadki dotyczące emocji i wykonali empatyczne okulary. Wiele radości sprawiło uczniom rysowanie Emocjacza. Kilka osób „zaraziło” się ziewaniem podczas eksperymentu. Powstały też przepiękne słoiki wdzięczności.

Na znak solidarności z osobami mającymi dodatkowy chromosom, czyli z osobami zespołem Downa wszyscy uczniowie założyli dwie różne skarpetki symbolizujące różnorodność, odmienność i wykonali skarpetkowe pacynki. Moduł „Empatia” wniósł bardzo dużo uśmiechu u dzieci, przyczynił się do większej współpracy w klasie, wzbogacił i otworzył serca uczniów na potrzeby drugiego człowieka.
Dziękujemy i czekamy na kolejny moduł 

Skip to content